torsdag 16. juli 2009

Kriss snakker om Kent og tjener 1000 kr/timen


Tips: Hvis du noen gang blir oppringt av noen som vil ha deg med på spørreundersøkelse - og du må dra et sted for å svare på undersøkelsen - bli med!

I forigårs tok jeg en tur ned til Synovates kontor på Egertorget for å svare på spørsmål om Kent, sigaretten altså. I et lite kvarter satt jeg og synset om Kents nye pakningsdesign (nå skal de kapre de unge og hippe) og fikk et Universalgavekort på 500 kr som takk.

Kjappe penger!

Når du først har vært med på en undersøkelse, spør de deg gjerne igjen. Jeg var med på en del undersøkelser for noen år tilbake, men så var det en periode jobben kom i veien - og da sluttet de å ringe. Jeg håper jeg er inne i varmen igjen.

Tips 2: Hvis du får et Universalgavekort, er du ikke nødt til å løpe ut og bruke det med en gang. Gavekortet dekker så mange butikker at du helt sikkert vil trenge noe i en av dem. For min del, spares det til jeg flytter inn i den nye leiligheten (ja, hurra, jeg fikk leilighet i går - jeg er ikke hjemløs!) i tilfelle jeg trenger en lampe, et teppe, en oppvaskbørste eller en badeand.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar