onsdag 8. juli 2009

Kriss fant kalorien og vant kullsyremaskin

Hoho! Dette bærer frukter. Allerede nå har jeg vunnet en AGA kullsyremaskin til en verdi av 799 kr!

Alt jeg trengte å gjøre var å finne kalorien i en digital flaske med Fun Light. Det tok litt tid (10 minutter?), men det var definitivt verdt det. Jeg har ønsket meg en slik siden Sodastreams storhetstid.

Selge? Nei! Glimrende mulighet for å spare penger. Nå kan jeg lage kullsyrevannet mitt selv. En kullsyreflaske holder til 60 liter drikke og koster bare 139 kr. Det vil si 1,16 kr per halvliter med kullsyrevann. Mange penger spart!

Se så glad man blir av å ha en kullsyremaskin! Dette er riktignok en reklame for Sodastream, men jeg tipper man blir minst like lykkelig av en kullsyremaskin fra AGA.

2 kommentarer:

  1. Har KnusleteKriss funnet ut at man kan spare penger på å spare strøm? Og er derfor ikke på nettet for å oppdatere sin gode blogg?

    SvarSlett