onsdag 8. juli 2009

Kriss prøver å få gratis ting

Et av triksene i boka er mer underholdende enn de andre: Meld deg på alle mulige konkurranser.

Vel, alle er kanskje ikke nødvendig. Jeg styrer unna konkurranser hvor jeg blir påtvunget junkmail, telefonselgere og annet. Ellers er det bare å kjøre på, uansett om du trenger premien eller ikke.

Hva man skal med en ubrukelig premie? Selge den. Jeg er nå med i tre forskjellige trekninger av Prampack, en sak som beskytter barnevogna under flytransport. Ikke har jeg barn, ikke har jeg vogn, men Prampacken koster fortsatt 1500 kr og er sikkert god for noen grunker på finn.no.

Av andre ting jeg håper å vinne er et par tv-er, blu-rayspiller, reiser, billetter til Kristiansand Dyrepark, nytt kjøkken og turkopp.

I følge boka og flere artikler om temaet, er det gode muligheter for å vinne. Hemmeligheten? Nok en gang, enkelt og greit: Meld deg på så mye som mulig, og så mange ganger som konkurransereglene tillater. Bortsett fra tiden du bruker, koster det deg ingen verdens ting!

2 kommentarer:

  1. Jeg vant en gang en sykkel på interweb. Jeg ble oppringt av en fyr som gratulerte meg med at jeg hadde vunnet en skikkelig kul sykkel! "Vi har syklet rundt i garasjen i hele dag, gratulerer så mye! Skal vi levere den eller bor du i nærheten?" Jeg husket ikke noen konkurranse, så jeg svarte blodironisk "Ja bare send den ned til adressen min, du." Jeg ble ganske overrasket da de faktisk kom med sykkelen. Den var verdt 12-15 tusen. Solgte den for 10k. Brukte det på show og spas. Det var i 9. klasse.

    SvarSlett
  2. Dette er bra vinning! Stå på!

    SvarSlett